Vitt glittrigt!

Precis målat naglarna! Va faktiskt länge sen jag måla dom lite mer seriöst eller vad man säger. När jag var mindre (ca ett år sen) så hade jag nästan alltid målade naglar men nu för tiden har jag inte tid eller rättare sagt, inte orkar. Så ja. Jag började men att lägga ett underlack. Jag la sedan på två laget med vitt, och sedan tog jag en pensel och dutta på glittret. Och till sist la jag bara på genomskynligt lack så att naglarna ska hålla! Så ja, det var nog allt för mig!
Om en halvtimma ska jag till salen och sen i kväll har jag inga planer. 
Puss
// Ester


Kommentarer
Postat av: Anita

Snyggt! :D

2014-01-09 @ 16:44:47
Bloggen: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något snällt nu ^^:

Trackback
Copyright thestarss.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS