Längesen nu!

Nu var det väldigt längesedan jag bloggade så nu ska jag verkeligen börja blogga! Så jag tänkte berätta om min dag... De började med att jag gick upp ur sängen, hahah nä jag skoja! Men jag gick till skolan och sen vid 11 så skulle jag gå hem för jag skulle till östra ( för att jag har astma och tål inte mjölk och ägg ) när jag hade varit där ett tag så gick jag ju hem då och åt lite å så. Sen när klockan typ va halv 5 så kom Tora så cykla vi till träningen. Men vi va bara fyra idag ( alla va typ borta ) efter de gick jag hem, dusch sen drog jag till Rockskolan, aa men nu orkar jag inte skriva mer så ha de bra// Molly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något snällt nu ^^:

Trackback
Copyright thestarss.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS