Dagen igår💗

Iallafall tänkte jag berätta om vad jag gjorde igår. På morgonen klockan 10 gick jag till ångbåtsbryggan och mötte mina frändoz som har varit i Norge, dom va saknade kan man säga. Klockan elva åkte jag, Josefina, mamma och Olivia in och kollade på bio ( Sune på bilsemester ) de var bra! Vi shoppade  och åt på jensens... ( haul kommer ) Sen när jag kom hem åt jag mat mm.. Elin smsa klockan 8 typ, så jag gick till Elin. Aa jag och Ester va där och typ prata kolla på program. Allt slutade med att vi inte fick upp ytterdörren och body lotion i HÅRET😂💗 ha de bäst // molly 
Bara en bild från nyår!! GOTT NYTT ÅR🎊🎉🎉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något snällt nu ^^:

Trackback
Copyright thestarss.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS